Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
+2
CroAdria
Grgic
6 posters
Stranica 1 / 1.
Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
Članak 1.
Hrvatska je jedinstvena i nedjeljiva parlamentarna republika, dom hrvatskog naroda.
Članak 2.
Hrvatski narod predstavlja sve građane koji žive u granicama Hrvatske.
Članak 3.
Službeno ime države je Hrvatska.
Službeni opis države je e-jahan Hrvatska.
Službeni jezik, kojeg moraju koristiti svi zaposlenici u državnim ustanovama, je hrvatski.
Članak 4.
Hrvatska, kao jedinstvena država, obuhvaća sljedeće regije: Dalmacija i Dubrovnik,Istra,Lika i Karlovac,Sjevernu Hrvatsku,Osijek i Vukovar,Slavonija i Moslavina i Zagreb.
Članak 5.
Vlast u Hrvatskoj proizlazi iz hrvatskog naroda, a narod neposredno, preko svojih predstavnika, odlučuje o ekonomskom, kulturnom i političkom uređenju države Hrvatske.
Članak 6.
Prava pojedinaca u e-Ejahan Hrvatskoj sukladna su pravima svih igrača eJahana.
1. PODJELA VLASTI
Članak 7.
Vlast u Hrvatskoj podijeljena je na izvršnu i zakonodavnu. Izvršnu vlast čini Vlada, a nju čine Predsjednik i njegov Kabinet, sastavljen od ministara. Zakonodavnu vlast čini Hrvatski Sabor.
Članak 8.
Predsjednik Hrvatske se bira svakog 7. u mjesecu na izborima na kojima mogu glasati svi hrvatski stanovnici koji zadovoljavaju LEVEL. Predsjednik ne dobija nikakvu plaću kao Predsjednik Hrvatske.
Članak 9.
Zastupnici u Hrvatskom Saboru se biraju svakog 27. u mjesecu na parlamentarnim izborima na kojima mogu glasati svi hrvatski stanovnici koji zadovoljavaju LEVEL. Zastupnici ne dobijaju nikakvu plaću kao zastupnici Hrvatskog Sabora.
2. KABINET PREDSJEDNIKA
Članak 10.
Kabinet Predsjednika sastoji se od ministarstva:
- Ministarstvo Informacija
- Ministarstvo Obrane
- Ministarstvo rada i socijalne skrbi
- Ministarstvo vanjskih poslova
- Ministarstvo unutarnjih poslova
- Ministarstvo zdravstva
Osnivanje dodatnih ministarstava mora se ostvariti mijenjanjem Ustava.
Članak 11.
Ministri su ljudi na čelu ministarstava, i njih direktno bira sam Predsjednik. Tijekom jednog svog mandata, Predsjednik može smijeniti ministra i postaviti novoga. Ovo može učiniti najviše 3 puta za jednu ministarsku poziciju. Prilikom dolaska novog Predsjednika na vlast, on može imenovati nove ministre, ili zadržati postojeće.
Članak 12.
Ministri ne dobijaju plaću kao članovi Kabineta.
Članak 13.
Organizacija ministarstava ovisi o dogovoru između Predsjednika i ministara. Pritom način na koji djeluje određeno ministarstvo mora biti prezentiran cjelokupnoj vladi.
Članak 14.
Pod uvjetom da su ministarstva osnovana u obliku eJahan organizacija, ključ (password) za pristup tim organizacijama moraju imati dotični ministri i Predsjednik, a prilikom smjene vlasti ili smjene samih ministara, ti ključevi se moraju predati novim ministrima.
Članak 15.
Službenici ministarstava (ne i sami ministri) se tjedno plaćaju za svoj rad. Sam iznos plaće ovisi o dogovoru između Predsjednika i ministara.
Članak 21.
Svaku odluku o imenovanju voditelja ili predstojnika Vlada mora dokumentirati i objaviti u eJahan novinama svoje organizacije, kako bi bila prisutna svim zainteresiranim građanima.
3. HRVATSKI SABOR
Članak 16.
Hrvatski Sabor je nositelj zakonodavne vlasti u e-Jahan Hrvatskoj.
Članak 17.
Osim izglasavanja zakona u samoj igri eJahan, Hrvatski Sabor ima moć odlučivanja o prihvaćanju i promjeni Ustava, pridruživanju međunarodnim savezima i potpisivanju paktova s drugim zemljama.
Članak 18.
Glasanje o odlukama koje nisu implementirane kao zakoni u eJahanu, poput glasanja o prihvaćanju i promjeni Ustava, pridruživanju međunarodnim savezima i potpisivanju paktova s drugim zemljama, vrši se na hrvatskim eJahan forumima, na posebnom podforumu za saborske zastupnike.
Svaki zastupnik za vrijeme trajanja svog mandata može predložiti jedno glasanje na forumu. Predsjednik također može predložiti glasanje, s tim da on nema ograničen broj prijedloga.
III. GOSPODARSTVO
Članak 19.
Glavna ustanova za pohranjivanje državnog novca je Hrvatska Narodna Banka (HNB), koja je otvorena kao organizacija u eJahanu-u. Organizacija HNB mora imati svoje posebne novine preko kojih izvještava narod o državnom proračunu.
Članak 20.
Ključ HNB-a posjeduju Predsjednik, ali novac pripada isključivo hrvatskom narodu.
Novac iz banke ne smije financirati privatne interese bilo koje privatne organizacije ili tvrtke.
Bilo kakvo kršenje ovog zakona od strane Predsjednika ili njegovih podređenih (ministara i službenika ministarstava) rezultirat će banom iz eJahan.
Trajanje bana određuje MASTER zajedno sa Hrvatskim Saborom, ovisno o počinjenoj šteti krađom ili zlouporabom državnog novca.
Članak 21.
Dolaskom novog Predsjednika na vlast, stari Predsjednik je dužan predati ključeve HNB-a svom nasljedniku. Kršenje ovog pravila rezultirat će banom iz eJahana, a trajanje bana će odrediti MASTER skupa s
Hrvatskim Saborom.
Članak 22.
Osim pohranjivanja državnog novca, HNB služi za provođenje Vladine monetarne politike i održavanja poželjnog tečaja kune. Novac HNB-a se koristi i za plaćanje državnih službenika u pojedinim ministarstvima (ne i ministara) te za posuđivanje novca postojećim ili budućim hrvatskim poduzetnicima, ukoliko je to odluka Vlade.
Članak 23.
U slučaju pozajmljivanja novca hrvatskim građanima, zajmodavac (banka) i zajmoprimac moraju potpisati ugovor u Contracts forumu ejahana-a. Uvjeti posuđivanja ovise o međusobnom dogovoru. Svi ugovori potpisani od strane HNB-a moraju biti navedeni u novinama HNB-a na kraju Predsjedničkog mandata, uz izvještaj o otplaćivanju zajma (postotak vraćenog novca od ukupne vrijednosti zajma).
Članak 24.
Predsjednik je, na kraju svog mandata, dužan iznijeti stanje u blagajni i državnu bilancu. Ovo će učiniti preko svojih novina ili novina HNB-a.
IV. PROMJENA USTAVA
Članak 25.
Pravo da predloži promjenu Ustava e-Jahan Hrvatske ima barem jedna petina saborskih zastupnika i Predsjednik.
Članak 26.
Hrvatski Sabor odlučuje pristupa li se promjeni Ustava većinom glasova svih zastupnika. Prihvati li se pristupanje promjeni, bilo koji zastupnik ili Predsjednik može predstaviti nacrt promjene Ustava.
Članak 27.
Za prihvaćanje predložene promjene, bar dvije trećine saborskih zastupnika mora glasati za prijedlog. Promjenu Ustava proglašava Predsjednik putem svojih novina.
Hrvoje.A
Hrvatska je jedinstvena i nedjeljiva parlamentarna republika, dom hrvatskog naroda.
Članak 2.
Hrvatski narod predstavlja sve građane koji žive u granicama Hrvatske.
Članak 3.
Službeno ime države je Hrvatska.
Službeni opis države je e-jahan Hrvatska.
Službeni jezik, kojeg moraju koristiti svi zaposlenici u državnim ustanovama, je hrvatski.
Članak 4.
Hrvatska, kao jedinstvena država, obuhvaća sljedeće regije: Dalmacija i Dubrovnik,Istra,Lika i Karlovac,Sjevernu Hrvatsku,Osijek i Vukovar,Slavonija i Moslavina i Zagreb.
Članak 5.
Vlast u Hrvatskoj proizlazi iz hrvatskog naroda, a narod neposredno, preko svojih predstavnika, odlučuje o ekonomskom, kulturnom i političkom uređenju države Hrvatske.
Članak 6.
Prava pojedinaca u e-Ejahan Hrvatskoj sukladna su pravima svih igrača eJahana.
1. PODJELA VLASTI
Članak 7.
Vlast u Hrvatskoj podijeljena je na izvršnu i zakonodavnu. Izvršnu vlast čini Vlada, a nju čine Predsjednik i njegov Kabinet, sastavljen od ministara. Zakonodavnu vlast čini Hrvatski Sabor.
Članak 8.
Predsjednik Hrvatske se bira svakog 7. u mjesecu na izborima na kojima mogu glasati svi hrvatski stanovnici koji zadovoljavaju LEVEL. Predsjednik ne dobija nikakvu plaću kao Predsjednik Hrvatske.
Članak 9.
Zastupnici u Hrvatskom Saboru se biraju svakog 27. u mjesecu na parlamentarnim izborima na kojima mogu glasati svi hrvatski stanovnici koji zadovoljavaju LEVEL. Zastupnici ne dobijaju nikakvu plaću kao zastupnici Hrvatskog Sabora.
2. KABINET PREDSJEDNIKA
Članak 10.
Kabinet Predsjednika sastoji se od ministarstva:
- Ministarstvo Informacija
- Ministarstvo Obrane
- Ministarstvo rada i socijalne skrbi
- Ministarstvo vanjskih poslova
- Ministarstvo unutarnjih poslova
- Ministarstvo zdravstva
Osnivanje dodatnih ministarstava mora se ostvariti mijenjanjem Ustava.
Članak 11.
Ministri su ljudi na čelu ministarstava, i njih direktno bira sam Predsjednik. Tijekom jednog svog mandata, Predsjednik može smijeniti ministra i postaviti novoga. Ovo može učiniti najviše 3 puta za jednu ministarsku poziciju. Prilikom dolaska novog Predsjednika na vlast, on može imenovati nove ministre, ili zadržati postojeće.
Članak 12.
Ministri ne dobijaju plaću kao članovi Kabineta.
Članak 13.
Organizacija ministarstava ovisi o dogovoru između Predsjednika i ministara. Pritom način na koji djeluje određeno ministarstvo mora biti prezentiran cjelokupnoj vladi.
Članak 14.
Pod uvjetom da su ministarstva osnovana u obliku eJahan organizacija, ključ (password) za pristup tim organizacijama moraju imati dotični ministri i Predsjednik, a prilikom smjene vlasti ili smjene samih ministara, ti ključevi se moraju predati novim ministrima.
Članak 15.
Službenici ministarstava (ne i sami ministri) se tjedno plaćaju za svoj rad. Sam iznos plaće ovisi o dogovoru između Predsjednika i ministara.
Članak 21.
Svaku odluku o imenovanju voditelja ili predstojnika Vlada mora dokumentirati i objaviti u eJahan novinama svoje organizacije, kako bi bila prisutna svim zainteresiranim građanima.
3. HRVATSKI SABOR
Članak 16.
Hrvatski Sabor je nositelj zakonodavne vlasti u e-Jahan Hrvatskoj.
Članak 17.
Osim izglasavanja zakona u samoj igri eJahan, Hrvatski Sabor ima moć odlučivanja o prihvaćanju i promjeni Ustava, pridruživanju međunarodnim savezima i potpisivanju paktova s drugim zemljama.
Članak 18.
Glasanje o odlukama koje nisu implementirane kao zakoni u eJahanu, poput glasanja o prihvaćanju i promjeni Ustava, pridruživanju međunarodnim savezima i potpisivanju paktova s drugim zemljama, vrši se na hrvatskim eJahan forumima, na posebnom podforumu za saborske zastupnike.
Svaki zastupnik za vrijeme trajanja svog mandata može predložiti jedno glasanje na forumu. Predsjednik također može predložiti glasanje, s tim da on nema ograničen broj prijedloga.
III. GOSPODARSTVO
Članak 19.
Glavna ustanova za pohranjivanje državnog novca je Hrvatska Narodna Banka (HNB), koja je otvorena kao organizacija u eJahanu-u. Organizacija HNB mora imati svoje posebne novine preko kojih izvještava narod o državnom proračunu.
Članak 20.
Ključ HNB-a posjeduju Predsjednik, ali novac pripada isključivo hrvatskom narodu.
Novac iz banke ne smije financirati privatne interese bilo koje privatne organizacije ili tvrtke.
Bilo kakvo kršenje ovog zakona od strane Predsjednika ili njegovih podređenih (ministara i službenika ministarstava) rezultirat će banom iz eJahan.
Trajanje bana određuje MASTER zajedno sa Hrvatskim Saborom, ovisno o počinjenoj šteti krađom ili zlouporabom državnog novca.
Članak 21.
Dolaskom novog Predsjednika na vlast, stari Predsjednik je dužan predati ključeve HNB-a svom nasljedniku. Kršenje ovog pravila rezultirat će banom iz eJahana, a trajanje bana će odrediti MASTER skupa s
Hrvatskim Saborom.
Članak 22.
Osim pohranjivanja državnog novca, HNB služi za provođenje Vladine monetarne politike i održavanja poželjnog tečaja kune. Novac HNB-a se koristi i za plaćanje državnih službenika u pojedinim ministarstvima (ne i ministara) te za posuđivanje novca postojećim ili budućim hrvatskim poduzetnicima, ukoliko je to odluka Vlade.
Članak 23.
U slučaju pozajmljivanja novca hrvatskim građanima, zajmodavac (banka) i zajmoprimac moraju potpisati ugovor u Contracts forumu ejahana-a. Uvjeti posuđivanja ovise o međusobnom dogovoru. Svi ugovori potpisani od strane HNB-a moraju biti navedeni u novinama HNB-a na kraju Predsjedničkog mandata, uz izvještaj o otplaćivanju zajma (postotak vraćenog novca od ukupne vrijednosti zajma).
Članak 24.
Predsjednik je, na kraju svog mandata, dužan iznijeti stanje u blagajni i državnu bilancu. Ovo će učiniti preko svojih novina ili novina HNB-a.
IV. PROMJENA USTAVA
Članak 25.
Pravo da predloži promjenu Ustava e-Jahan Hrvatske ima barem jedna petina saborskih zastupnika i Predsjednik.
Članak 26.
Hrvatski Sabor odlučuje pristupa li se promjeni Ustava većinom glasova svih zastupnika. Prihvati li se pristupanje promjeni, bilo koji zastupnik ili Predsjednik može predstaviti nacrt promjene Ustava.
Članak 27.
Za prihvaćanje predložene promjene, bar dvije trećine saborskih zastupnika mora glasati za prijedlog. Promjenu Ustava proglašava Predsjednik putem svojih novina.
Hrvoje.A
Zadnja promjena: HrvojeA; sub pro 12, 2009 5:21 am; ukupno mijenjano 3 put/a.
Gost- Gost
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
Možda bi bilo bolje da si u članku 6 napisao "e-jahan Hrvatskoj" pošto u članku tri navodiš da je to službeni opis (a vidim da inače navodih "e-jahan Hrvatska" pa eto), nije neka zamjerka ni pogreška, nego eto prijedlog
a što se tiče kršenja ustava, nisam siguran da će Master bit toliko spreman pomoć jer sad ima većih i važnijih briga od takvih...
Mislim da bi taj dio kasnije trebali napisat :/
a što se tiče kršenja ustava, nisam siguran da će Master bit toliko spreman pomoć jer sad ima većih i važnijih briga od takvih...
Mislim da bi taj dio kasnije trebali napisat :/
Gost- Gost
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
potpis i uz tu malu izmjenu glasPetar Petrov je napisao/la:Možda bi bilo bolje da si u članku 6 napisao "e-jahan Hrvatskoj" pošto u članku tri navodiš da je to službeni opis (a vidim da inače navodih "e-jahan Hrvatska" pa eto), nije neka zamjerka ni pogreška, nego eto prijedlog
a što se tiče kršenja ustava, nisam siguran da će Master bit toliko spreman pomoć jer sad ima većih i važnijih briga od takvih...
Mislim da bi taj dio kasnije trebali napisat :/
Grgic- Broj postova : 30
Join date : 04.11.2009
Age : 30
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
Ma sta se tice MASTERA s vremenom ce doc do toga,a ja cu vec sad pocet sa pisanjem MASTERU...
Gost- Gost
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
Pa dobro, al dok ti admin ne odgovori, bolje da to ne stavljaš u ustav
Gost- Gost
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
Ustav je odlican.Samo neke sitnice,ali sve u svemu dobar je
CroAdria- Broj postova : 19
Join date : 03.11.2009
Age : 28
Lokacija : Južna Dalmacija
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
pa da... zato i kažem da bi bilo dobro da još ne stavljamo taj zadnji dioHrvojeA je napisao/la:OVO JOS NIJE USTAV OVO JE NACRT PRIJEDLOGA....
Gost- Gost
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
Ima nekih sitnica.. ostalo je dobro
mihovil- Broj postova : 6
Join date : 07.11.2009
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
Dajte ljudovi napišite konkretno koje su to sitnice da ne bi bilo kasnije "a ja sam rekao da se to treba promijeniti"
Jel se pod te sitnice podrazumijevaju ove stvari koje smo rekli ja i Grgic ili ih ima još?
Jel se pod te sitnice podrazumijevaju ove stvari koje smo rekli ja i Grgic ili ih ima još?
Gost- Gost
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
mislim da jos treba malo eto taj pravopis iz prvoga posta izmjenit i to sa kaznjavanjem jer sumnjam da ce master tako reagirat
Grgic- Broj postova : 30
Join date : 04.11.2009
Age : 30
Re: Prijedlog USTAVa eHRVATSKE
samo jedna mala sitnica, piše se dobiva a ne dobija
John Pleya- Broj postova : 1
Join date : 29.01.2010
Stranica 1 / 1.
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.
|
|